Bezorging

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je binnen 1 tot 3 werkdagen automatisch een Track & Trace code. Let op: controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht.

Je bestelling wordt (binnen Nederland en België) gratis verzonden en wordt verzorgd door PostNL, DHL of een vergelijkbare verzendserviceprovider.

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 23:00 uur geplaatst? Dan wordt deze dezelfde dag al verwerkt in ons magazijn (met uitzondering van vrijdag, weekend- en feestdagen). 

Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden. De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 12 werkdagen afhankelijk van onze voorraad en het land van bestemming. Let op: tijdens onze SALE periode kan de levertijd wat langer duren.

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren.

*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket is gesorteerd, ontvang je de Track & Trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakketje.

Het kan helaas voor komen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de Track & Trace gegevens goed te controleren via de Parcelsapp website.

Mocht de informatie op de Track & Trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

Ruilen en retourneren

Als je niet helemaal tevreden bent en besluit één of meerdere producten te retourneren binnen de 14 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 3 tot 5 werkdagen zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending (inclusief eventuele douanekosten) zijn voor je eigen rekening. Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet het product binnen de periode van 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.

Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:

1.
Stuur een mailtje naar support@lizzy-amsterdam.nl waarin je aangeeft welke producten je wilt retourneren. Geef hierbij ook je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.

2.
Je ontvangt binnen 24 tot 48 uur een reactie van onze klantenservice met het bericht of wij je retour kunnen accepteren. We zullen je ook voorzien van het juiste retouradres (let op stuur je pakketje nooit zonder te mailen retour), daarnaast bieden we je in sommige gevallen de mogelijkheid voor een cashback. Wij verwerken retouren direct bij onze leveranciers in onder andere Spanje, India of China, dit betekent dat jij in sommige gevallen je pakketje retour zult moeten sturen buiten de EU. Daar kunnen hogere kosten aan verbonden zijn, die wij niet vergoeden.

3. Wanneer we je retour accepteren pak je het retour te zenden product netjes (en stevig) in, bij voorkeur in de originele verpakking.

4. Verzend het pakketje naar het retouradres dat je ontvangen hebt van onze klantenservice* en deel de Track & Trace code vervolgens met onze klantenservice.

*Retourzendingen die naar het verkeerde adres zijn verzonden, komen niet voor terugbetaling in aanmerking.

5. Wanneer je pakketje is aangekomen en gecontroleerd zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten binnen 3 tot 5 werkdagen terugstorten middels de betaalmethode waarmee je hebt afgerekend.

We behouden ons het recht voor om een ​​terugbetalingsverzoek te weigeren als het/de ontvangen artikel(en) beschadigd, verkeerd of versleten is/zijn.

Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen. De items moeten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels geretourneerd worden. We kunnen helaas geen uitzonderingen maken.

Het is helaas niet mogelijk om een item direct om te ruilen voor een ander item. Mocht je graag een andere kleur, maat of een geheel ander item willen ontvangen, dan raden wij je graag aan om hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en het item dat niet naar wens is te
retourneren.

In gevallen waarin we een artikel opnieuw moeten verzenden om redenen die geen verloren pakketten, beschadigde artikelen of een verkeerd ontvangen artikel omvatten, brengen wij verzendkosten in rekening.

Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:

a. die verzegeld zijn. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar;
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of bewerkt of door een derde laten repareren en/of bewerken;
f. de geleverde producten zijn aan abnormale omstandigheden blootgesteld
of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de
tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld;
g. het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die
de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot
de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
h. hygiëneproducten (ondergoed, sportkleding, bikini's, make-up, haarstylingsproducten,
schoonheidsproducten etc.) kunnen niet worden teruggenomen en vergoed;
i. producten die in de sale worden aangekocht.

Ja, als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Wij raden je aan om je retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen dragen voor zoekgeraakte retourzendingen. De zender is altijd verantwoordelijk voor de retourzending.

*Wij behouden ons het recht voor geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet beschadigd zijn. Wanneer je een product retourneert dien je volgens de retourmethode contact met ons op te nemen en ons te voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: we hebben na het ontvangen van je product 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

Omdat we werken met verschillende retourfilialen is dit helaas niet mogelijk. We ontvangen je product graag in dezelfde verpakking retour. Wanneer je een grote order hebt geplaatst kan het zijn dat deze in delen wordt verstuurd, afhankelijk van de beschikbaarheid in elk filiaal.

Zodra jouw bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Wel kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze aan de retourvoorwaarden voldoet.

Mijn bestelling

Je kunt contact met ons opnemen via door een mailtje te sturen naar support@lizzy-amsterdam.nl We zullen op werkdagen altijd binnen 48 uur reageren.

Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor verloren of gestolen artikelen die door de koerier als succesvol afgeleverd zijn bevestigd. Wij vergoeden of vervangen geen bestellingen die zijn bevestigd als geleverd door de koerier en als verloren of gestolen worden gemeld. 

Lizzy Amsterdam kan naar eigen goeddunken, een beëdigde verklaring afgeven.

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het versturen. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 3 dagen na ontvangst van het product contact met ons op.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een mailtje met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij een defect product leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw product en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact met ons opnemen via support@lizzy-amsterdam.nl.

In gevallen waarin we een artikel opnieuw moeten verzenden om redenen die geen verloren pakketten, beschadigde artikelen of een verkeerd ontvangen artikel omvatten, brengen wij verzendkosten in rekening.

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Lizzy Amsterdam streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht van onze leveranciers. Als je problemen hebt met de verzending of mocht je problemen ervaren neem dan contact met ons op via support@lizzy-amsterdam.nl

Ons team staat dagelijks voor je klaar.

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms een bestelling doorheen glipt en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste producten op.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen met onze klantenservice via support@lizzy-amsterdam.nl. We zullen binnen 24 tot 48 uur reageren.

Indien een pakketje geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor hebben wij kosten gemaakt om je pakketje te leveren. Indien het pakket niet wordt (aangenomen of) opgehaald van het postkantoor dan gaat deze automatisch retour en zijn wij gerechtigd om herbevoorradingskosten van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.